7 september 2011

SVT, I love you!

Äntligen börar dom visa Korrespondenterna på Svt 2 kl 21.30. Älskar den serien och ikväll handlar det om kokainet.

Igår visade Svt 1 Landet Brunsås, även det ett av mina favorit program, handlar om mat och allt runt det. Erik Haag är så skön och rolig, tjejen som är med (kommer inte ihåg hennes namn) är sjukt bra och Henrik Schyffert ja han är som han är rätt rolig.

Har märk att jag inte ser på så mycke tv just nu, följer inte Idol, Bonde söker fru eller True bla bla bla... enligt mig skit serier.
Jag vill se dokumentärer och det i massor och då är u National Geographic suverän, där är det mycke dokumentärer.

SVt visar även Angels In America, suverän serie men det är bara 1 avsitt kvar och den kollar jag på Svt-play.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar