18 september 2011

Galna söndagen

Kommer ni ihåg att det förut fanns en affär som hete Galne Gunnar? Vet inte om den fanns här nere men i Umeå fanns den. Det var en galet billig skräpaffär, men det fanns bllligt godis och annat tjafs som gjorde att man åkte dit och drällde runt.
Varför jag tar upp detta, inte vet jag kom på det när jag skrev rubiken, hahaha!

Men idag ivarje fall är det massa saker som ska göras, just nu har jag bulldeg på jäsning och en citron kladdkaka i ugnen, tvättstugan är bokad till 13 och det ska städas som bara den här hemma. För imorgon sak vi ha kalas och då finns det inge tid för att städas, kanske för att bakas för imorgon ska jag göra en tårta från början (ingen köpt botten).

Ska ev idag också baka några kakor, har bara inte bestämt mig ännu.... Så denna dag kommer vara galen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar