13 september 2011

Hur mycke snor och så lite tid....

Hur mycke snor kan man ha i näsan och bihålorna? Jag är leds på att vara sjuk, har massor med saker jag måste göra... Så som att handla presenter till ungarna som fyller 5 år på måndag och då vet jag inte änns vad dom önskar sig! Sen ska vi inte prata om allt som ska fixas runt att dom fyller år...

Det ska fixas tårtor och jag vet inte änns hur jag ska göra lilla J tårta utan någon mjölkprotein i, har kollat tårtbottnar och det kan jag utesluta alla innehpller skummjölk.
Så det blir till att baka engen botten, får bli hembakad sockekaka. men jag har ingne bra form, ska se om jag hittar någon begagnad. Sen va ska vara på??  Vet att det löser sig, men nu när jag ligger här i sängen har jag mycke tid att fundera och blir då lite stressad.
Lilla E´s tårta är inga problem, bara den blir rosa och lite strössel på så är honnog nöjd.

Har köpt på Tradera tårtpapper, jätte fina är dom. Till Lilla J blir det Star wars motiv och till Lilla E blir det Hello Kitty. Så jag vet att på deras kalas med kompisar kommer båda små flickorna vara super nöjda.

Men till detta med att vara sjuk, tror inte att jag har feber idag för jag fryser inte under täcket, bara när jag kliver upp.
Har bestämt att jag har till kl 12 att bestämma mig hur jag ska göra imorgon, skulle vilja gå och jobba men jag vill inte komma och smitta någon och man måste ju orka...
Har ca 2 timmar kvar att fundera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar