10 september 2011

Lite gladare.

Det är sol ute och då är jag alltid lite gladare i sinnet... Mood människa man är!

Har varit och tränat, spinning medelpass riktig troligt och denna gång var en kompis med och då blir det alltid lite roligare. Men det var så jävla tung idag, hade sovit dåligt och ätit en lite frukost. Jag som brukar äta gröt innan, speciallare med havre, linfrön, solrosfrön och blåbär + soya mjölk... Plötsligt åt jag en lite macka och 2 hårda och 3 muggar kaffe och inge vatten, det kallar jag amatörmässigt!

Ang. sömnen så vaknade jag strax efter 04 av att mina grannar hade mega gräll, man kunde nästa höra vad dom sa efter som det är så sjukt lyhört här hemma.

Nu har jag bakat en sockerkaka med mjölfria produkter i och hemjagade blåbär som ska med hem till ungarnas farfar som fyller år idag.

Sen blir det kanske 1 glas vin och lite god ost (Sant Agur ) till Dyngkåt och hur helig som helst. Jag älskar Mia Skäringers, så jag är så peppad på att se den på SVT 1 och utan reklam!

Ja som sagt jag är lite gladare nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar