23 september 2011

Äntligen fredag

Känner mig lite sliten efter en nästan hel arbetsvecka, det känns så skönt att vara ledig i 2 dagar nu även om dom är rätt uppbokade dessa timmar denna helg.

Just nu väntar vi på middagen som står i ugnen och snart ska jag slänga ihop en fräsch sallad och sätta på ris till kycklingen.

Hann med en sväng till Hötorgshallen innan jag skulle åka och hämta på dagis. Passade på att köpa lite prezenter till ungarnas farmor som fyller år på tisdag samt en flaska vin som tack för att dom är så snälla och hjälper oss att hämta ungaran på dagis och tar tjejerna när vi måste göra något.
Sen blev det lite god ost till oss, Saint Agur (min favo) en liten bit Brie (opastoriserad) samt lite spansk skinka och lite tysk örtsalami. Så nog kan vi få till lite lördagsmys också.

Men just nu ska jag njuta av att det äntligen är fredag och jag + ungarna är nu lediga (J jobbar idag...) så det är vi som ska ha fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar