20 september 2011

Slagna hjältar idag.

Herre gud så trött man kan vara idag... Försov mig och vaknade 10 min innan det var dax att dra till tuben men jag kan säga att jag hann. Att jag sov för länge beode på att min kl var ställd på 07.40 varför vet jag inte.

Barnen hade jätte roligt igår och fick massa fina pressenter och massa gott att äta och fika. J gjorde en jätte god köttgryta som hade puttrat i ca 6 timmat som åts upp till sista droppen, gick bara åt över 1½ kilo kött.

Idag är vi alla som slagna hjältar, dom små somnade ca kl 22 igår och jag br amycket senare än så... Så idag är Lilla E en trött, grinig och miss nöjd 5åring och Lilla J är lika galen som vanligt docj lite tröttare än vanligt.

Så i kväll blir det prins korv med hemma gjord potatismos och sen blir det tidig kväll för oss alla. I morgon är vi pigga och glada igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar