3 september 2011

Träningskoma

Herre gud vad min kropp är helt slut efter dagens spinningpass, trodde först inte att jag skulle orka hela passet men det gjorde jag på håret /mm.
I vanligt fall brukar det var ok och lagom tungt men idag var det överjävligt tungt, vikarien som hade passet tror jag brukar ha intensivpass alt pulsspinning.

Redan efter passet kände jag hur all energi var borta och inget jag har gjort idag har gjort att den kommit tillbaka.
Verken kaffe, mat, vatten eller godis har gett mig nog med energi för att jag ska känna mig som vanligt.
Kroppen är tung, trött och öm i musklerna... Träningskoma helt enkelt.

Tur att jag har vilo dag imorgon och allså måste inte träna. Ska föröska komma ut och springa ett varv på måndag, länge sedan jag kom mig ut och sprang. Så jag hoppas att det inte regnar för då vil jag inte springa.... Gillar inte att bli kall och blött.

Sen på måndag ska jag även köra ett gammalt pass jag brukade köra för typ 1 år sedan, ki-balans för att få strecka ut mig.

Tycker att F&S har ett sämre höstschema detta år, mitt favo corepass på måndagar är borta och killen som kör spinning (med dålig musik) på mitt lokala F&S verkar ha fått fler pass...

Hoppas min arma kropp mår bättre imorgon, denna vecka har den fått räna varannan dag tis, tor och lör och det har passat mig skit bra. Dock är jag inte helt nöjd över denna trötthet som tynger ner mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar