14 september 2011

Jag känner mig själv

Håller på att friskna till, jag vet det för jag börjar känna att jag vill göra något...Är inte rastlös men jag känner att jag orkar lite mer.

Som att jag tex känner att vi kan laga någon god middag tex eller att jag skulle kuuna tänla mig att baka något. Är sugen på att göra egna hamburgebröd eller varför inte pröva på att baka en citronkladdkaka och ta med till jobbet?
Ska inte baka till jobbet, det är nog ingen bra idé när man fortfarande är sjuk.

Men på detta sättet vet jag att det går åt rätt håll, är även sugen på kaffe oh det har jag inte varit sedan i lördags. Smaklökarna lever ett eget liv men jag känner ändå en del smaker, så kaffet smakar gott nu.

Har dock fått hosta som jag inte hade tidigare men jag känner att jag ser ljuset i tunneln. Ska inte äta fler vicks, får så jävla ont i magen av dom (åt 3st igår och det sved som bara den efter).
Och honungen är slut... Får köpa ny, synd bara att det är så dyrt.

Imorgon ska jag jobba, blir en mjukstart då jag måste gå kl 14 då jag ska på möte sen ska jag öven till VC och kolla magen som strular (som vanligt), kanske orkar man med att träna (vilket jag inte tror)? Sen är jag ledig i 4 dagar, har min lediga fredag och sen har jag tagit ledigt på måndag efter som trollen fyller 5år då...

Nu ska jag hämta lite mer kaffe, hosta lite och lägga mig i sänge igen och läsa lite i en bra bok och njuta av att jag håller på att bli frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar