16 juni 2011

Tröttgök

Idag tror jag att jag slog rekord i att vara trött.... Somade ½ sent igår trots att jag var så trött redan. Hade varit ute och sprungit innan maten så jag var inte ny tränad och pigg för det, utan jag tror det beror på att jag bröt mitt mönster och såg på tv i sängen... Skulle bara se lite på Celeberty rehab ( fråga mig inte varför ).

När jag vaknade som vanligt av att väckarklockan ringer ( kl 05.40 ) gick jag upp och slängde mig i duschen och kände mig relativt pigg ( OBS!! relativt ) och sen drog jag iväg.
½ vägs till jobbet hade jag läst klart Metro och kände en total trötthet, så jag somnade in lite och vaknade till riktigt igen när det var dax att kliva av i Odenplan.
Då var jag plötsligt så trött att jag knappt orkade gå eller hålla upp ögonen... Kändes som jag trampade i luften och nästan vinglade.
Hade jag stängt ögonen då hade jag säkert somnat...

Nästan hela dagen har jag känt mig som jag är i koma, har trots detta jobbat på som vanligt. Tror jag är så här trött för att jag vaccinerade mig i tisdags, mitt imunförsvar jobbar nog på rätt bra just nu.

Ikväll är kära sambon och repar och ungarna är redan i säng efter som dom också tydligen var trötta ( inte mig emot ) och nu sitter jag bara och väntar på att dom ska somna så jag med rent samvete kan gå och lägg mig... OBS! kl är just nu 19.25!!

Ska kanske egna tiden åt att fota det jag shoppade lös på inna jag hämtade ungarna på dagis ( jävla skit att man "måste" gå drottninggatan ner från jobbet ).
Sen var vi en sväng i lokala centrumet och handlade presenter till kompis dom ska på kalas till i helgen damt kusin som fyller år... Då råkar man ju passera en del affärer då också!
Är man shoppoholic så är man...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar