16 juni 2011

Dagens kapp...

Här är dagens kapp och lite annat smått och gott  ( tycker jag gjorde en bra shopping idag! ):

Duschkräm på Body Shop är inte alltid så billigt, dock idag.. med rea på upp ot 50 %. Den från vä gick nu på 50 kr, cocos duschkrämen på 75 och bodyscrub 40 kr. Helt ok priser nu tycker jag ;)

Tänkte denna kunde vara bra att ha i sommar, inte bara för att den luktar så gott utan det är ju ett måste att köra bodyscrub innan man ska sola.

2 helt underbara dofter, cocos är nästan också ett måste på sommaren!

Äntligen hittade jag ett par snygga skor... Den som väntar länge väntar alltid på något gott, eller?
Idag betalade jag 275 kr för dessa snyggingar från Donna Girl och då var det 50 % på dom så egentligen hade dom kostat 549 kr...

Söta shorts till Lilla J som hon kan ha i sommar. Billiga, bara 49,90 på HM, tänk om det var så billigt att köpa shorts til oss också :)

Strumpor kan man väl inte ha förmycket av?? Bh fick jag också på 50 % så den kostade bara 50 kr...

Kusinprez  som ska ges på söndag, tror det kan passa en busig och söt blivande 4 åring.

Prez till dagiskompis som fyller 5 år och gillar dockor och sånt.

Efter som jag & J gillar att spela yatzy så tänkte jag varför inte slå på stort och försöka få brudarna att gilla det också??

Snyggskorna jag köpte för snart 2 veckor sedan, så egentligen skulle dom inte få vara med här men dom tåla att visas upp för jag gillar dom som fan!
Passade på att hämta ut båda biljetterna till Angels in America, så nu har jag biljetter till både del 1 & 2.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar