7 juni 2011

Kortaste arbetsveckan

Vilken lyx vecka jag har, jobbar bara tis och ons och sen ledig igen! Detta för att dagis har stängt pga planeringsdagar, inte mig emot omvi bara får fint väder...

Om det nu skulle bli dåligt väder så kan man ju alltid unna sig en film och bakdag, tjejerna är sugna på bullar igen ( bakade det inna vi drog till Spanien för att ta med till min "franska moster" ). Jag älskar att baka så inte har jag något emot att baka en dag.. måste bara föröska få lite mer plats i frysen, finns snart inte en millimeter över där.

Har just varit ute och srungit nästan 1 mil innan frukost och nu sitter jag i solen på balkongen och har ätit min goa frukost, nu ö rdet bara kaffe kvar.
Ska snart börja göra mig iordning för att jobba, hade hellre varit ledig och njutit i solen. Dock inte kanske på balkongen, då min granne ovan för envisas med att vattna blommorna var 5 min och det rinner ganska friskt ner på mig samt sitter där uppe och "shitchattar" överdriver högt i både telefon och med sin sambo... Detta orkar jag inte meden hel dag utan då skulle jag vilja hänga på ett bad eller i en park ( hela dagen vill säga ).

Men som sagt jag jobbar ju bara 2 dagar, så jag ska verkligen inte klaga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar