5 juni 2011

+13 är ett ok väder

Det är helt ok att det är +13 och ½ molnigt när man ska springa... Igår när jag drog ut och sprang på morgonen var det redan kl 09 +22 grader och då är det lite små kämpigt att sringa en längre tid och uppför... Orkade 6,4 km sen fick jag ont i huvudet.

Idag blev det dryga milen.... Fatta 1 mil! Eller rättare sagt 9,6 km och jag hade nog orkar ett varv till men kom på att jag skulle vara lite försiktig med mina knän, har sprungit mån, tor, lör och sön denna vecka.

Imorgon blir det att vila och sen springer jag igen på tis efter att ha lämnat trollen på dagis och förhoppningsvis så har det inte hunnit bli så varmt då.

Men nu vill jag ha varmare, gärna +25 eller mer och gärna sol för det är mysigare ju varmare det är!! Jag vill bara ha det svallt den timme man tränar, sen kan solen brassa på som bara den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar