11 juni 2011

Nya lärdomar

Igår lärde jag mig att rosevin kan vara riktigt gott, har tidigare tyckt att det smakar rätt blaskigt... Men igår drack jag Gran Feudo rose och det smakade hur gott som helst!

Jag fick även lära mig att mina barn kan vara uppe nästan hur länge som helst... Vi grillade med en anna familj här på gården ( deras som är dagis kompis till mina troll ) och dom var uppe till midnatt utan att krascha och bli övertrötta. Dom lekte och hade hur roligt som helst och åt kvällsfika/frukt vid 23.30 eller något åt det hållet.

Fick även ringa 112 då det döck upp en flicka i 24 års åldern som hade fått en snetripp på LSD ( hon sa att hon hade tagit det...) eller vad hon nu hade petat i sig. Polisen kom efter max 15 min och skulle ta hand om henne, själv ville hon bara bli sova bort allt hemska. Tydligen bodde hon på gatan brevid och sprang runt här och mådde pyton....

Mina barn kan sova länge har jag också märkt, igår sov J till 10 och idag till 10.20. Lilla E sov till 10 idag också, men så var hon helt slut även...

Vad mer har jag tagit lärdom av.... Jo min granne ovanför klarar inte av att någon lyssnar på musik för då måste han lyssna också och minst 3 ggr högre. Skulle nästan kunna tro att han var en tonåring och inte en man på över 40 år.

Det sägs att man ska lära sig något varje dag och det tycker jag nog att jag gör eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar