19 juni 2011

Ang. tävlingar

Tror jag har bestämt mig.... Efter att ha rådslagit med min kära sambo så blir det ev att jag kommer springa 5 km lopp redan i augusti och sen i oktober prövar jag att springa 10 km lopp.
Då får jag pröva på båda och se vilket jag tyckte var roligast...

Det blir nog bra att "bara" ta 5 km efter semestern, så knäcker man sig inte helt. Kommer nog inte vara super i form när man har varit ledig i 4 v och hälften av dom i Spanien. Men jag funderar på om jag ska ta med mig mina gamla sneakers och springa lite på kvällarna, typ varannan och inte så sent typ vid 19 innan middagen.
Kanse kan mamsen ta ungarna 45 min på kvällarna varannan dag så kan man ju springa lite, typ runt 19 då det svallnar av lite...

Sen kommer jag ju hem gen och då kan jag dra ut i skogen igen och njuta av vår fina natur vi har här i Sverige. Bara det inte regnar varje dag så man kommer ut annars får man väl återgå till att hänga på friskis och utnyttja deras löpband?

Men som sagt jag har inte helt bestämt mig... Som vanligt med mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar