25 juni 2011

Mysterium

Börjar fundera på hur många vi är i denna familj.... För det försvinner massa saker och det är absolut ingen som tagit dom!

Som tex minst 2 par hörlurar till min mobil är borta... Har lagt båda på byrån i hallen och dom är spårlöst försvunna.
Tvättpåsen jag behöver när jag ska tvätta mina BHar.... Borta varje gång jag planerar att använda den ( tur att man har många BHar ).
Viktiga papper jag hade i handväskan, bara borta när jag skulle fylla i dom...
Comviq/ tele 2 kontanktkort jag fick på stan, laddes ner i handväskan....BORTA!!

Listan kan göras hur lång som helst, detta är bara dom nyast sakerna som har försvunnit!

Om det inte är jag som tappat bort dom, inte J och inte ungarna ( dom når tex inte upp på byrån ) vem fan är det då, hustomten eller???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar