18 juni 2011

Ska jag eller ska jag inte??

Funderar på om jag ska anmäla mig till något lopp?? Funderar på i form loppet men det är redan 17 augusti, veckan efter man kommit tillbaka efter semestern... Hur i form är man då??

annars kan man ju springa topploppet 1 oktober då han man väl hunnit träna upp sig lite igen efter semestern eller?

Båda loppen kan man anmäla sig till antingen 5 km eller 10 km... Jag kan springa 1 mil nu men det tar runt 1 timme ( är väl inte så snabb ) men jag kan om jag vill.
Sprang 9,6 km i dag innan frukosten och det tog 60 min så om jag bara tränar på så kan jag nog springa det.

Annars kanske det är bra att första gången man spriner en tävling att inte ta milen utan 5 km?? Ska rådslå lite med sambon och se vad han tycker, det var faktiskt han som kom med ideén om att springa något lopp...

Får helt enkelt återkomma med funderingar om detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar