21 juni 2011

3 träningspass

Hård träning är tydligen min grej... Spinning i går kväll var super dupper bra. Löpning innan frukost ( efter att lämnat kidz på dagis ) 3,2 km på 18,35 min sen hem och äta gofrukost.
För att efter det småstressa till cirkelgym pass som var så jävla bra!!

För många år sedan gymade jag som bara den och var vältränad, fit och muskulös... Detta var nog julen 2004 sen tappade jag all lust till det efter vissa omständigheter som hände då.... Och jag har inte fått tillbaka lusten att gyma förrän idag.
Cirkelgym är så jävla bra, det är 20 stationer, 45 sek på varje sation med 7 sek vila emellan och 2 varv ( med 45 sek vila mellan... ).
Kan säga att det tog fint och jag svettades som en gris ( och gillade det ), bästa var att jag orkade runt båda varven.
Kommer lätt att gå på det flera gånger, särskillt när jag jobbar kväll efter för då kan jag även springa innan.

Så nu sitter jag här i soffan och är helt slut på energi och är så nöjd och funderar på när jag ska träna nästa gång ( japp, rätt eroende av att träna kan man väl säga??? ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar