5 maj 2011

Shit så jävla tungt!

Har just varit och kört ett spinningpass och hade glömt bort att det var en ledare som kör ett as tungt pass. Har kört detta pass förut och det suger all must ur en och det är ju bra... Men musiken suger ( enligt min smak ) och cykeln jag hade var helt värdelös för den hakar i kuggarna så cykeltagen bli inte jämna och det bli extra jobbigt då man inte kan hålla tempot.

Själva passet fyller sin funktion, man känner sig väldigt urtränad efter och det känns skönt... Men jag tror jag inte ska gå på detta pass efter att inte sovit så särskillt bra ett gäng nätter samt att passet är lite försent om man äter lunch 11.30 ( gröt, 2 knäckemackor och frukt ) och sen satsar på att äta efter ett pass som börjar 18.30 och slutar 19.30. Åt lite banan, äpple och morot innan men jag kan typ inte äta så mycket innan för då blir jag så illamående under själva passet.

Ska nog försöka hålla mig till mitt vanliga torsdagspass på sveavägen 16.30 passar bra tidsmässigt och det passet är roligare även om musiken inte riktigt är min smak.
Tror bara jag har varit på 2 eller 3 pass där jag känt, shit vilken bra musik. I och för sig så är det "mitt eget fel" då jag inte gillar tecnoaktiga låtar / remixer...

Nu är det till att vänta in nästa pass som är på lördag, även det spinning.
Har förresten köpt nya skor att springa i, fick så jävla ont i ryggen tillslut så jag gick ½ vägen och köpte ett par dojor för 700 kr ( rea ) och tänker att om jag fortsätter med denna hobby så ska jag nästa säsong eller när dom nya är slutkörda då ska jag lägga ribban lite högre och köpa några runt 1300 och då ska det fan vara adidas ( för det är dom inte nu utan Nike ).
Tror det är första gången på nästan 10 år som jag inte köper ett par Adidas skor... Tror det håller på att hända något med mig,  frågan är bara vad!!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar