8 maj 2011

Kankse årets bästa parkhäng!

Tack mina fina kompisar för ett as mysigt parkhängsdag!

Det var så skönt att träffa er, evighet sedan sist. Det är alldeles för sällan vi hinner träffas, men destå roligare när det äntligen blir av.
Jag saknar er ofta ska ni veta, ni är mig väldigt kära... Tack för att ni finns i mitt liv, vad skulle man vara utan goa vänner?!
Det var några som inte kunde komma, så är det ju alltid alla kan inte komma... Saknade var ni!

Vilket frossar kalas vi hade, alla hade med sig massa go fika, kaffe och saft till allas glädje. Jag hade bakat lite banankaka, rensat ur skåpen på alla möjliga kakor och även köpt chokladmuffins ( som tyvärr inte var så goda ) och tagit med mig melon och apelsin ( i hop om att kanske inte äta så mycke fika, hahaha var tror jag ... ) Alla andra hade också med sig kakor och bullar i olika former, så ingen behövde känna att dom inget kunde fika :)

Ska försöka lägga upp lite bilder, får se om det blev några bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar