11 maj 2011

Kurs med Kurt

Har idag suttit på kurs hela dagen, en super bra kurs men det suger i soltarmen en sådan här fin dag. Hade hellre varit ledig och suttit i solen och bara njutit...
Det blev planerat i sista sekunden att jag skulle gå på denna endags kurs, vilket var rätt skönt efter som den började 08.30 och egentligen skulle jag vara på jobbet 07... Så det blev lite sovmorgon och jag hann mysa lite med små trollen innan dom gick till dagis och jag på kurs.

Aldrig fel att få gå på bra föreläsningar, idag handlade det bla om belöningssystemet och ADHD, båda 2 ämnena är super intressanta och jag personligen tycker att det aldrig kan skadda med mer info om dessa 2 saker. Så jag är super nöjd att få ha gått idag, se skaddar det inte med att jag och min kollega fick äta lunch ute i solen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar