7 maj 2011

Morgon joggning

Vilken skillnad det är att springa i +2 och moln eller +11 och sol... Skönt som bara den med sol men herre gud så snabbt man blir varm och törstig.
Äter inget innan jag springer utan dricker 1 glas vatten sen efter rundorna och strechen så äter jag, och gissa om det smakar ljuvligt då!

Hur var dom nya skorna?? Ljuvliga dom också, vilken stuts det är i dom jämfört med mina 10 år gamla sneakers som är helt utslitna.

Kommer ge mig ut imorgon också och springa man känner sig så nöjd med sig själv efter, men det bästa är nog att man får upp kondisen lite för den har ju inte alltid varit den bästa...
Men det verkar dom min vilo puls gått ner lite, eller vilopuls vet jag inte om man kan kalla det, hade vilat i 2 min max. Men när den kollades av en elev på jobbet så var den 68 och jag brukar ligga runt 80. Mitt blodtryck har även sjunkit lite, dock kanske inte det är det bästa efter som jag redan har lågt... Det låg på 90/60.
Men hellre lågt än högt, kommer ihåg när jag var gravid och hade havandeskapsförgiftning, då hade jag 160/110 en gång när man blev inlagd, det kallar jag högt!

Nu ska jag fortsätta och njuta av mig frukostkaffe, sen blir det ner och handla så vi kan baka en liten kaka som vi alla kan mumsa på när vi har parkhäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar