16 maj 2011

Lördagsuppdatering

Lördagen var super mysig, först var vi här i centrum då det var något jippo med musik, fika, hoppborgar och loppis mm. Sen drog vi in till city och gick i lite affärer...
Jag har hittat ett par skor som är skit snygga och vill verklien ha dom men jag kan som vanligt inte bestämma mig....

IMAG0265.jpg
Visst är dom snygga! Och dom är inte änns dyra...
Var en sväng till BR så Lilla J kunde kolla lite på leksaker. Hon är så jävla duktig, tittar och pillar lite men inget tjat om att jag vill ha den och det... Utan säger istället att jag kan önska mig den i födelsedagspresent och sen inget mer...
Efter ca 30 var vi tvungna att gå så vi skulle hinna med bion vi skulle på och köpa popcorn innan... Ett måste!

Det blev Rio i vanlig format, är rätt trött på all 3D som går, ok det är väl kul ibland men shit så jävla dyrt det är.

Lilla J gillade filmen, själv tyckte jag den var ok ( somnade dock till tror jag 2 ggr )

IMAG0266.jpg
Såg att det hade kommit en ny Marabou smak, jag som bara ääääälskar combon med kokos... Tror jag kommer älsak denna här men har ännu inte vågat smaka med rädsla för omedelbar kärlek!

Efter bion så var vi en sväng på Åhlens och kollade på bikinis till mig, Lilla J är utmärkt som smakråd, hon gillade det som var leopad och inte dom andra ;)

Det är skönt att ha så stora barn att man kan gå ut och äta på restaurang på riktigt utan att behöva tänka på att äta tidigt och att det ska vara mer barnvänlig mat än "vanlig".
Så därför gick vi på indisk, då Lilla J var sugen på kyckling och ris, så hon åt Chicken Tikka och jag tog en vegetarisk gryta.
Båda blev vi nöjda med vårat val av mat och där satt vi och myste.

Här sitter vi och myser!

Lill J har kommit på en rolig lek, när hon är i affärer... det är att prata med skyltdockorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar