10 maj 2011

Bästa morgonen på såååå jävla länge!

Barnen är på dagis och sambo i studion, själv sitter jag och myser på balkonen men god frukost bestående av kaffe, goda hårda mackor och en mumsig fruktsallad. Sitter med bikiniöverdel och små shorts på rakt upp och ner i solen.
Att vara hemma helt själv är så JÄVLA LYXIGT!!



Har redan tränat för dagen, blev nästan 5 km i skogen efter en slinga där. Va jävla skönt det är att springa i skogen, vilken skillnad det är. Blev 2 rundot och det känns i kroppen att det är en stor jävla backe på slutet på varvet, men som sagt det är bra träning. Körde stretchen ute även det av skönt då det fläktar lite och man har solen på sig.... Behöver jag säga åter igen att jag är beroende av sol?

Nu sitter jag här och bara njuter ( som tjuren Ferdinan och hans blommor ), ska inte vara på möte förän kl 13 så ingne stress här inte, efter det blir det till att jobba igen.
Men just nu ska jag njuta av att sitta här i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar