18 maj 2011

Jag, stressad?? Inte alls...

Känner en sådan jävla stress inför att vi ska åka, hinner inte med något känns det som ,men jag vet att jag gör det...

I måndags hade jag Lilla J hemma efter som hon hade ont i huvudet efter att slagit i huvudet i en stentrapp dagen innan, så då hann jag inte med så mycket som jag hade tänkt. Utan det blev sko köp till trollen, tyvärr var dom för stora och behövdes bytas till en storlek mindre igår efter dagis och utcvecklingssamtalet jag hade när det var dax att hämta.

Har jagat efter en bikini som en toka och inte hittat någon jag vart helt nöjd med... Utom idag efter jobbat av en slump, så hittade jag 2 st ( hur det nu var möjligt ) så då slog jag till och köpa båda 2. Det blev en helt vanlig svart och en som är röd med vita prickar på.

Var ute och handlade shampo på lunchen, måste ha ett som är för färgat hår och slank in på en salong och köpte en liten flaska och inpackning i samma serie. Blir en bra storlek att ta med i väskan och samtidigt pröva om det är bra.

Var även efter jobbet och köpte en liten kroppspeeling och aftersun, så nu är det fasiken inte mycket som ska handlas inna resan. Utan 1 skivad skogaholmslimpa och lite lösgodis, sen för det räcka med shopping inför resan...

Imorgon ska jag vaxa helabenen, bikini och armhålorna innan jag hämtar på dagis... Kommer säker göra skit ont men det är det helt värt!

På fredag efter jobbet inna jag ska hämta ska jag handla så vi kan baka bullar ( som ska med ner till Spanien ) och så vi kan göra pizza till middag ( blir en sista mys middag inna resan ) och så vi kan äta amerikanska pannkakor till frukost på lördag ( även det mysfrukost... ).
Det måste även packas, allt som ska med för jag orkar inte hålla på och stressa med det på lördags morgonen...

Mellan allt det här så ska det jobbas på som vanligt, fast jag bara har sicktet inställt på semester, sol och palmer!

Det är tur att man har mycket att göra så man inte hinner tänka så mycket.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar