19 maj 2011

Om snart 2 dygn!

Snart är det bara 2 dygn kvar tills vi landar i Spanien, ska bli så skönt! Med det så är det mindre än 2 dygn kvar tills vi börjar resa...

Imorgon ska det tvättas, bakas och packas och för att inte glömas bort jobbas!
Har annars handlat allt jag kan behöva inför resan, skolskydd, aftersun, bikinis osv allt är klart. Känner mig inte särskillt stressad måste jag säga, det har släppt nu när jag hittade en bikini ( eller 2 st kan man väl säga? ).
Har bara kvar en viss frustartion som jag planerar att springa av mig lite mer av i kväll. Har redan planer på vad jag sak lyssna på när jag springer, blir nog Robyn ( igår var det harre krishna musik för hela slanten ).
Ska ta med mig stegmätare och se om jag kan få reda på ungefär hur långt det är att springa i 40 min.

Var och vaxade mig, gjorde inte alls så ont som jag hade föreställt mig, hon var super duktig och gav mig 100 kr i rabatt för att jag inte hade så mycket hår under armarna ( jag som tyckte det såg ut som en hel regnskog... ). Ska nog fortsätta med denna goda vanan att vaxa istället för att raka, det blir mycket finare.

Nu ska jag peppa lite inför löpningen, är jätte sugen på att springa lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar