6 maj 2011

Bryta en trend?

Här är dom nya skorna, dom som inte är av märket Adidas....




Är det så att jag är inne på att bryta en livstrend?? Har ju som sagt inte köpt ett par sneakers som inte är Adidas på jag vet inte hur många år... Vet att det är många!
Men jag kommer inte att överge mitt favo märke, en gång Adidashora... Alltid Adidashora!

Blir nog invigning av dessa sköna skor imorgon då jag inte kan gå på spinning på lördagar längre, dom har slutat med sagoläsningne för terminen och då är det lite svårt för mig att ta med mig barn och samtidigt träna. Tycker dom är lite för små för att kunna vara själv där inne, dom är ju trots allt bara 4½ år.
Så det lutar för att det blir till att springa imorgon innan frukost, känns rätt skönt måste jag säga!
Ska fixa en skön playlist på Spotify som man kan lyssna på att springa till, kommer nog bli en del Robyn då jag tycker tempot passar mig, får se vad mer det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar