20 maj 2011

Imorgon Spanien!

Åh fy fan va jag är peppad för resan imorgon! Allt är in köpt och nu är det bara kvar att baka kanelbullarna, tvätta och packa...
Sen är jag super redo! Har köpt hem en flarra vin, så jag kan ta ½ glas till maten och sen 1 glas att ta när ungarna har somnat och jag ska börja rodda med packningen, sen sover jag som ett ovagat barn.

Jag längtar så till att få ha sol iansiktet, höra vågorna, äta god mat och prata lite spanska. Det känns så lyxigt att ha semester ääven fast det inte var så länge sedan sist, var ju ledig i julas...
Har även tagit en extra kompdag på måndagen efter vi kommit hem, har inget sagt till Jonas och ungarna, tänkte överraska med det då... Gäller bara för mig att hålla käft, inte min starka sida med roliga hemliar inom familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar