19 maj 2011

Helt GALET!!

Jag vet nu hur långt varje runda är i spåret... 3,2 km och igår sprang jag 2 varv och idag 3! Det är ju 9,6 km, herre gud jag har nästan sprungit 1 mil utan att stanna upp.
Hade nog kunnat dragit av 1 varv till om det inte hade varit för den jävliga uppförsbacken som är i slutet på spåret... Det fick helt enkelt räcka med 3 varv.

Är så jävla sjukt nöjd, har ju just varit sjuk och inte tränat på över 1 v ( förutom igår ) och det går ju så jävla bra. Kommer fortsätta att spinga där ute i skogen efter som det känns så rogivande. Men det bästa är nog alla dofter, det är hur mycke liljekonvaljer som helst där ute och dom har just börjat blomma och det är en av mina bästa dofter ute i skogen.

Kanske hinner jag dra av liten runda på lördags morgonen om jag vaknar tidigt och känner att jag hinner med innan frukosten, men troligtvis kommer det inte att hända då vi måte åka senast 11 här hemifrån.

Jag längtar redan nu lite efter nästa löparrunda!

IMAG0294.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar