13 mars 2011

Sköna söndag

Bestämde mig redan igår kväll att jag absolut inte skulle ut idag på morgonen och springa, utan att jag skulle föröska sova lite längre istället och då boosta lite energi...

Men inte fasiken får man sova länge på morgonen när man har barn.... Första gången någon av dom kom upp var 06.30, vad är det för tid på en söndag??!!
Är endå väldigt nöjd över att jag redan igår bestämde mig, nu sitter jag här i köket och äter min frukost för mig själv medans barnen kollar lite på tv och sambon sover.

Ska försöka att bara ta det lite lugnt idag, trots att jag ska gå till frissan med ungarna och ha tvättstugan. Känner att det är dax att bara ta en lugn dag, för dom är inte så många... Imorgon börjar en ny vecka och det skulle vara roligt om man var lite pigg och utvilad då!

Middagen igår blev så där, tur att vi inte hade våra middagsgäster här... För den där inomhusgrillen var as keff och brandlarmet gick 2 ggr. Allt tog längre tid än vad jag hade räcknat med och spetten blev lite torra i konsistensen men smaken var ok.
Nu vet jag varför grillen stod i källaren, den är keff helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar