12 mars 2011

Ingen energi kvar

Har bränt hela min energi, sov ½ dåligt i natt och haft en gäng duster med Lilla E som i morse körde järnet med trots inget var bra helt enkelt och allt var mitt fel!

När vi skulle dra iväg så började jag må super illa och det var för sent att boka av passen... Var bara att gå i väg och hoppas på att det skulle gå över.
Mådde till och från illa under familjegympan men sen körde jag på som fan på spinningen och "glömde" väl bort illa måendet för efter var det borta... Kanske svettades jag ut det?

Var och stor handlade det vi behövde till middagen och slängde i mig en lite sushi sen drog vi hem, nu är jag as trött och har näsan energi kvar att laga mat, klart att jag kommer göra det men kommer fasiken att somna när ungarna ser sin film och moffar godis.

I kväll ska jag fixa lite kycklingspett till Lilla E och köttfärsspett till mig och Lilla J, till det pommes ( till kidz ), tatziki och sallad. Spetten ska vi köra på en inomhus grill, får se hur resultatet blir... Kan gå hur som helst känns det som!

Skönt att ha tränat sig så jävla trött, får se om jag gör slag i sak och försöker mig på en mini jogging tur i morgon på morgonen efter frukost... Som det känns just nu blir det absolut ingen joggning men man vet ju aldrig, kanske är man super pigg i morgon?

Har planerat nästa veckas träning, blir core på måndag, cross trainer tisdag, skivstång torsdag, spinning på lördag... Resten av dagarna vila De Lux.
Får se hur denna planering går, oftast blir det ju inte riktigt som man vill men det känns bra att planera i varje fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar