4 mars 2011

Äntligen helg!

Tjola, nu är det äntligen helg och vi ska alla i familjen vara lediga ( dock stort - för att J jobbar ikväll ). Imorgon ska vi föröska oss på en sovmorgon, händer inte allt för ofta här hemma men det skulle vara väldigt skönt.... Har hållt tjejern auppe till dom själva sa att dom var för trötta för att orka se klart filmen, runt 20.30 vill säga.
Lördagen kommer att bli lugn, vi åker nog in till stan och hänger i rum för barn och äter medhavd mat ( pizzaresterna från dagens middag ) och bara är där, tar nog med mig en egen bok och förösker få lite läst. Efter det blir det nog till att åka hem och föröska oss på att komma i säng i vettig tid, då vi sak upp tidigt nästa dag.

Sen kommer söndagen, jag brukar inte längta till söndagen men just nu gör jag det. Vi ska åka på en endagskryssning, en barnanpassad då det är sportlov. Tror tjejerna kommer tycka att det är super kul att åka båt, dom har inte gjort det tidigare. Vi har ännu inte berättat vad vi ska göra på söndag utan bara att vi ska göra något roligt och att det är en överaskning :)

Idag gjorde jag veckans sista träningspass, kände mig så trött i benen både inna och under passet, men jag försökte köra järnet... Svettades gjorde jag som en gris! Nu har jag avverkat 4 pass på 5 dagar, alla i rad... Nu vila hela helgen och sen starta om igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar