11 mars 2011

Helg

Så ver det åter igen helg och det känns underbart!

Denna arbets vecka gick ovanligt fort, kanske är det för att jag som sagt gått ner i arbetstid och nu slutar tidigare på dagarna?!
Kanske är det för att vi går mot ljusare tider?
Inte vet jag,  men jag vet att jag känner mig piggare och gladare än på länge...

Denna helg blir inte så annorlundare än dom andra, tyvärr så har våra middags gäster vi skulle ha på lördag fått avboka, då dom har fått vinterkräksjuka... Förra gången var dom tokförkylda! Kanske att vi får ihop det nästa gång?

Det är träning på schemat i morgon och jag är peppad till tänderna, sen ska vi nog laga en grymt god middag bestående av grillspett och lite annat gott. Vi ska grilla dom här hemma på en elektriskgrill som vi har stående i källaren och aldrig används....Men nu jävlar ska jag försöka mig på det.
Kanske att jag gör grillade bananner med choklad till tjejerna, själv äter jag inte det då jag bara hatar varm banan, tycker det smakar vidrigt!

På söndag ska tjejerna till frissan och fixa håret, jag och J håller på att bli galna på detta långa hår som tovar sig som bara den varje morgon, ska bli skönt att få bort allt det nötta då blir det mer lättskött.

Annars så blir det nog mest att fixa här hemma, behöver städa lite samt tvätta ( när behövar man inte det ???) lite och försöka hitta min yogamatta, behöver den när jag vill göra situps och armhävningar ( mina knän / rygg "dör" annars ).

Vad ska ni alla andra göra i helgen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar