2 mars 2011

Indoor walking

Prövade på något nytt igår i träningsväg, körde ett indoor walking medelpass.... Och gissa det var skit roligt! Men tyvärr så var passet bara 40 min, ett lunch pass tydligen!
Var rätt mörr i benen efter och jävligt svettig, trodde jag bara skulle gå fort på apparaten tji fick jag... det var en hel del olika positioner och det gällde att föröska gå i tackt ocså ( inte allt för lätt kan jag meddela ).

Jag tyckte det var så pass roligt att jag idag tog ut min friskvårdstimme och drog till Annexet i fridhelsplan och drog av 50 min själv på crosstrainern. Hade med mig egen musik i MP3 spelaren då dom andra ville lyssna på ABBA, lättare att köra på med bra musik...
Hade nog kunnat kört på ett bra tag till om det inte hade varit för att jag skulle hämta på dagis.
Nu har jag bara kvar 2 spinningpass denna vecka, blir imorgon och på fredag, är så peppad.
Sen blir det nog till att vila lör och sön och sen försöka få en biljett till favo core passet.



Det är en sådan här apparat jag har ståt på och svettats, kan verkligen rekomendera att pröva på ett indoor walkingpass, man blir jätte peppad och glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar