22 mars 2011

Inte allt för lätt

Ja det är inte allt få till veckans träning, skulle vilja köra spinning i morgon men som det ser ut nu är dom bokningsbara platserna upptagna och då måste jag vara 1 timma innan på plats för att försöka knippa 1 av dom 9 platserna som inte går att förboka...
Då måste jag dra med ungarna dit för J är i studion och kan inte komma hem innan... Så om jag orkar så blir det biblo efter jobbet/dagis i väntan på att förhoppningsvis få denna önskvärda plats!

Sen tänkte jag om det hinns med dra och köra lite cross trainer efter jobbet på torsdag, blir väl att jag tar ut min friskvårdstimme... Har redan köpt mat till ungarna så det finns 2 middagar hemma så det behöver jag i så fall inte tänka på ( skönt att slippa den stressen!!!! ).

På lördag får jag nog gå upp i ottan och dra till gymet och köra 1 timma på cross trainern då det inte finns några pass att boka den dagen, alla instuktörer är på kurs så då kan man bara hänga i gym delen.
Kanske våar jag mig ut på söndagsmorgon på en mini joggingtur??

Som ni ser gäller det att hard core planera för att få till det som jag vill ha och ändå inte låta någon annan lida...
Jag måste helt enkelt träna, inte bara för att jag vill gå ner i vikt och få bra kondis utan jag slipper få få jävla ont i huvudet. Har märkat att om jag kör ca 3 riktiga pass i vekcan så kan jag vara helt utan min jävla huvudvärk, som troligtvis är en combo av spänningshuvudvärk / light migrän.
Vill väldigt gärna inte ha tillbaka den som jag hade oktober-januari, för den knäcker mig fasiken psykiskt.

Sen är det ju aldrig fel att få bra kondig och må bättre med sig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar