30 mars 2011

Laddar inför torsdagspepp!

Har vila dag idag, så det blev bara en prominix upp till jobbet från centralen, tar ca 10-13 min beroende på hur vindarna ligger... Idag låg den rakt i ansiktet och kall som bara den!

Imorgon ska jag små stressa lite då jag måste stanna över 1 timma för att vara med på ett möte, sen efter det dra och hämta prinsessorna för att äta lite gemensam middag. Efter det ska jag på föräldramöte på Lilla J avd för att sen i lugn och ro dra mig till Hornstull för att pröva på Box 2 med Matilda.

Det kommer att bli grymt roligt, har varit så peppad på att pröva på Box på Friskis, har bara prövat på 1 gång på Sats med Hanna och det var så sjukt grymt kul. Så jag har rätt stora förväntningar på att jag kommer att gilla passet.
Jag är taggad som fan kan man väl säga....
Detta kommer nog bli veckans tyngst pass men som sagt jag är så peppad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar