4 mars 2011

Sista passet för denna vecka

Ska om någon timme köra sista träningen för denna vecka, har då varit duktig och kommit i väg 4 ggr på 5 dagar.
Idag likt som igår ska jag gå på spinning, men idag känner jag mig lite tröttare i benen än vanligt... Kanske beror det på att jag har varit på crosstainern 2 dagar i rad inna spinningen??

Allt känns i varje fall skönt, håller på att planera nästa veckas träning. På måndag ska jag försöka få plats på Core, sen har jag bokat långpass spinning på torsdagkväll, då ska det cycklas i nästan 2 timmar i sträck... Har varit peppad på det passet länge och nu har jag äntligen bokat in mig på den.
Det bliräven vår obligatoriska lördagstränin med familjejympa först och sen spinning, hoppas bara vi håller oss friksa så vi kommer iväg.

Imorgon ska vi bara ha en mysdag och ev gå på rum för barn eller en bio, en sak är säker det blir en lugn dag då vi alla måste komma isäng i vettig tid för på söndag ska vi åka på kryssning över dagen och båten går 07.45 om jag inte minns fel.
På båten blir det masa roliga saker för barnen och lunchbuffe skall ätas gemensamt, ska bli så mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar