9 mars 2011

I väntan på långpass...

Jag har nu i flera dagar ( det känns som det i varje fall ) gått och väntat på mitt spinningpass jag ska köra i morgon, blir ett riktigt långpass kan man säga... För vi börjar 19.30 och kör till 21.15, nästan 2 timmar ren cykling.

Jag har faktiskt inte kört någon spinning sedan i fredags och det känns nästan som jag är lite beroende av det, jag verkligen älskar ( och hatar det ibland ) att cykla. Det ska bli skit kul att pröva på det där låååååånga passet, har tänkt pröva men det ligger ganska sent men nu när jag gått ner i tid så hinner jag hämta, äta och ändå träna.

Får se hur trött man är efter, kan tänka mig att man kommer få rätt duktigt med mjölksyra i benen men även att man kommer att känna sig som en surviver efter, hahaha!!

Har inte riktigt hunnit med att träna på samma sätt som förra veckan, ska föröska hinna med lite hemma träning istället. Har bokat in den obligatoriska lördags passen, familjejympan och spinningen, så det bli i varje fall 4 pass med det corepasset jag gjorde i måndags.

Har än så länge inte blivit förkyld som man alltid blir när man kommer igång med träning, varför det blir så vet jag inte... Får fråga någon kan det där, för det är verkligen skumt att man blir sjuk när man äntligen ser till att vara lite sund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar