21 mars 2011

Det går sakta men säker

Åter igen är det måndag, hade gärna haft helg 1 eller 2 dagar till... Vi har alla 4 i familjen varit lediga och då är det extra mysigt att vara ledig. Nästa helg är det jag själv med ungarna och det är inte alls lika mysigt, men vi håller redan på att planera den. Lilla E önskar picknick inomhus med go fika och fantasi lekar om att det är sommar och fint ( i vårt vardagsrum vill säga ).

Det är ingen gympa för oss då all personal på Friskis är leiga för att gå på kurs, så jag får dra väg själv och träna inna J drar och jobbar.

Den här veckan har jag inte mycket planerat, ska om 1 timma eller så dra och träna ett core pass. Skulle vilja pröva på att jogga lite och tror och hoppas att marken är bar där jag tänkte springa, men när jag ska hinna det vete fasiken...

Jag kan med glädje säga att jag har 1,9 kg kvar till mitt mål i viktnedgång, sen börjar nog det svåraste och det är allt stå kvar på den vikten! Har köpt ett par nya jeans som jag ska ha som en liten morot, för dom är skit snygga och jag vill kunna använda dom ofta.
Kanske kan man hålla denna vikt och inte behöva bada i vassen i sommar, hahaha!

1 kommentar:

  1. Duktiga du!!!! Du är en envis kämpe när du bestämt dig för något...undrar vem du brås på...
    Puss Mams

    SvaraRadera