23 mars 2011

Laddar om batterierna

Känner att jag är i behov av att ladda om mina batterier, längtar efter semester, ledighet, sol och värme... Men får nöja mig med att det snart är helg igen och jag är ledig i 3 dygn nästan!
Funderar dock på att unna mig 1 veckas semester i slutet på maj och åka ner till kära Spanien och bara hänga där, kan bara inte riktigt bestämma mig för hur många barn jag ska ha med och hur vi i så fall ska bo, men jag har lite tid än så länge att bestämma mig, åtminstånde 1 eller 2 veckor tror jag.

I kväll laddade jag ur batterierna riktigt, körde ett snabbt och tungt spinningpass som sög ur all ork i benen, så det kändes så jävla bra efter.
Har en plan att jag i morgon ska ta ut min friskvård och köra lite på crosstrainern inna jag hämtar ungarna på dagis, känner mig super pigg på dagarna just nu även fast jag sover ½ bra.
Tror det kan ha att göra med att jag har börjat ta järn tillskott igen, tar varje morgon 15 ml Ferritamin och vet inte om det bara är jag som intalar mig men jag känner mig piggare!
Men som ni som känner mig, jag är ju ett BIG fan av hälsokost ( dock är detta köpt på apoteket )!!

1 kommentar:

  1. Hoppas hoppas att ni kommer ner, har hittat en fin lägenhet som jag tror du skulle gilla!
    Ringer dig snart så får jag berätta mer!
    Kram mina fina tjejer:)

    SvaraRadera