29 mars 2011

NU rullar det på som vanligt!

Barnen är friska och åter på dagis, tydligen går det magsjuka på Lilla J avd fick jag höra igår av en fröken... Så har vi otur blir dom väl sjuka igen! Men denna gång är i varje fall madrasskudden in bäddade i deras sängar, så då kanske vi slipper tvätta madrasserna igen.

Själv sitter jag och mumsar i mig frukost, shit va det är gott med frukost! Ska åka till Igorsport och lämna igen fodraderegnkläder som jag köpte till tjejerna, billiga som bara den men det kändes som ett onödigt köp och ska allså lämnas igen. Köpte även nya träningskläder till mig själv, även det billigt men ska inte lämnas igen... DEt är ett par 2/3 löpar brallor ( adidas så klart ) och ett skit snyggt linne från Röhnisch dom gick på 180 kr st, riktigt billigt tycker jag!
Ska kanske ta och åka till adidas outleten i Luma någon dag och shoppa lite mer träningskläder, gäller att ha lite och byta mellan när man tränar ett gäng gånger i veckan.

Appropå träning, det går riktigt bra nu.... Igår körde jag Core, idag blir det IndoorWalking, torsdag Box med Matilda, fre Crosstrainer ( själv ) och lördag Spinning ( och familjegympa ).
Sa i natt till J att jag nog ska unna mig något gott och onyttigt på lördag om jag kan träna alla dessa pass, kanske blir det chips för det har jag längtat mycket efter..

Jag håller även på att planera lite för en tjejsemester i maj, planen är att vi ska åka ner till Spanien och hälsa på mamsen som ska flytta ner dit i början på maj. Det lutar mot att vi ( om vi åker ) hyr en lägenhet och hänger där i 1 vecka och mer eller mindre bosätter oss på stranden.
Längtar som fan till att få lite sol i ansiktet och ha lite semester!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar