16 mars 2011

Livet rullar på som vanligt

Kära vardagen var åter igår och säger som jag brukar... Ny vecka nya tag! Tyckte det var skönt att lämna trollen på dagisi måndags och gå hem i lugn och ro för att äta frukost för mig själv och mentalt ställa in mig på träning och jobb...

Träningne gick så där, hade fortfarande träningsvärk i benen efter förra veckans träning men det gick att genomlida men kände mig rätt mör.
När jag väl kom till jobbet slog tröttheten till BIG time och det kändes som jag hade kola i huvudet, segt med andra ord. Hade rätt mycket att göra hela kvällen och passet gick fort.

I tisdags var vi och kollade på en lägenhet 2 stationer längre bort, dock större i kvadratmeter men ack så sunkig och små sovrum... Allt i lägeheten skulle renoveras utom badrum och toa men det var helt klart försmå rum. Det hade inte varit schyst mot ungarna att "knöla" in dom i ett mindre rum och vi hade knappt får plats i det andra.
Vi får vänta och se kanske kommer vi på en bra plasering på en 4: i närheten någon gång??? Hoppas kan man ju alltid göra!
Sen drog jag och körde 50 min på cross trainer i farsta sen var det dax att åka och jobba igen, köpte en god sushi på vägen som jag smaskade i mig inna det vaar dax för jobb.

I dag har jag vilo dag och har haft goa store bror på middag, slängde till med att göra köttfärslimpa med brunsås och god sallad till det, smakade jätte gott.

I morgon blir det skivstångspass ( bodypump ) efter jobbet, äntligen blir det av, har ju fått boka av det i sista sekunden 2 ggr förut så nu hoppas jag att det blir av. Ska köra lite cross trainer inna så man får lite motions träning också.

Ja som ni ser, livet rullar på i sakta gemak.... Har inget att gnälla på utam är rätt nöjd med livet!

Vill passa på att gratta min kära mamma, om du läser detta så är jag glad för din skulle och önskar dig lycka till med allt nytt och roligt du nu ska ta dig för!... Ska bli roligt att träffa dig på lördag och få höra mer av dina framtidsplaner, puss!

1 kommentar:

  1. Tack min älskade, fina, underbara dotter!!!!
    Du är den bästa av det bästa!!! Älskar Dig. Puss

    SvaraRadera