5 mars 2011

Ska man eller inte pröva på vår ruset?

Går i funderingar om att ev springa Vår ruset med en gamal kompis... Jag gillar egentligen inte att jogga men jag har pratat om att jag vill börja jogga lite.
Tror att om man joggar så kan man ju träna när som och vart som, men då gäller det ju att gilla det och ha kondisen att göra det!

Själva vår ruset är ca 5 km, vet inte hur långt det är.... Har bara hojat till jobbet förra våren / sommaren och det är ca 12 km bilväg. Men ska faktiskt föröska börja kanske nästa vecka, kan kolla hur det känns men då gäller det att det inte är super kallt och halt ute. Annars så kan man ju alltid försöka på löpbandet på friskis, där kan man ju springa lite i lugn och ro med bra musik i öronen.

Jag tror att jag kanske kan lära mig att uppskatta joggning eller? Med spinning var det kärlek i första ögonkast ( cykeltag ) och nu har jag prövat indoor walking och gillar det också, kanske kan jag lära mig att gilla att springa?

Har som sagt inte riktigt bestämt mig ang vår ruset, har sagt att jag ska fundera lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar