31 januari 2011

Error

Jag ska fasiken inte boka in att pröva på skivstång... Idag är sambo sjuk och då hoppasde jag träningen och hämtade ungarna istället så han fick ta det lugnt!
Förra gången hade han läkar tid som drog ut på tiden och då var jag också tvungen att avboka...

Det är kanske inte mening att jag ska pröva på det där passet, jag ska kanske helt enkelt hålla mig till det jag tyker om, core och spinning.
Hade någon illusion om att jag kanske skulle gå på en promenad på kvällen, men hallå det är as mörkt ute, jag har lyckats hälla kokhet soppa på armen och slå sönder soppskålen samt rycka ihop med ena dottern. Jag tror helt enkelt promenaden får bli till mataffären och se till att ha bra middag hemma i morgon ( samt hoppas på att imorgon blir en bättre dag ).

Vi håller nu tummarna för at imorgon blir en BRA dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar