14 januari 2011

Bara en sak till...

Nu äntligen är barnen i säng, hade en grymt arg / trött och trotsig Lilla E som blev arg för allt och inget... Det är försent för henne att gå och lägga sig vid 20.45 på en fredag tydligen för hon däckade på en gång när hon hade slutat vara arg och kommit till sängen.
Frågade lite fint vad hon egentligen var mest arg över och det vara att hon inte fick som hon ville... Ja jag kan förstå det men...

Ja ja hon lugnade sig och somnade nu väntar jag på att Lilla J också kan somna så ska jag glo på rullen jag hyrde.
Det skulle inte suttit dåligt med 1 glas vin och då helst mitt favo vin jag först köpte i Amsterdam och sen hittade i Spanien för underbara 4,15 Euros. Tyvärr så finns inte det på systembolaget.


Ska kolla om dom kanske kan beställa hem det, då ska jag köpa upp mig på några flaskor och bara ha dom här hemma och så kan man bjuda på det om man skulle någon gång ha någon över på middag.
Detta är nästan det godaste vinet jag druckit på väääääldigt länge. Köpte som sagt 1 flaska i Spanien när jag var där i oktober och vi drack upp den i lördags ( den som spar den har ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar