7 januari 2011

Helgen börjar bra!

Fy fan va skönt det är att vara ledig när alla andra ( nja kanske 70 % ) jobbar.
Har idag min lediga fredag som inträffar 1 på 4 v...
Tog mig en fet sovmorgon till 09.30, då jag vaknade men var så trött och seg att jag var tvungen att slö en kvart till för att komma upp.
Sen var det bara att slänga sig in i duschen och tryckai sig morgon gröten snabbt sen åkte jag och träffade bästa Maja för en lång fika och en massa snick snack.

Var och hämtade trollen rätt tidigt, så dom också ska få lite extra mys. Efter lite armbandspyssel så har vi nu ätit en super god middag bestående av ungskyckling och god potatis samt massa god sallad.

Nu sitter vi alla nästan och slappar mätta och belåtna, efterrätten får vi nog ta i morgon dåLilla E åt så mycket och snabbt att hon fick magknipp ( söta lilla hon ).

Familjehelgen har börjat helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar