14 januari 2011

Äntligen fredag!

Den här veckan gick ju sjukt fort, har då även hunnit med en kursdag, som jag var så vansinigt nervös för att gå ( MI ) men tyckte var jätte rolig.
Men som sagt jag fattar inte att den här veckan gått så fort, den började ju just och då var jag och körde ett core pass som nästan tog knäcken på mig ( hahaha ) jag har även hunnit med ett spinningpass ( som var skit tråkigt men jag led mig igenom ) och nu är det bara helgen kvar, ack så skönt!

Vad gör man en fredag som denna då??
Jo man jobbade en kortare dag ( som vanligt ) och han med en hel del shopping efter jobbet. För på fredagar har jag ite så bråttom att hämta och då tar jag mig en prominix genom city.

Idag stannade jag till på Indiska som har 50% på rea ( vem kan motstå det?? Inte jag ivarje fall... )

Den här fina ljus"stacken"hade kostat 149 och var nersatt till 99 och sen var det ju rea på det, fick den för 49, ser detta som rena kapet!
Jag blev kär i den i första ögonkastet och varit på väg länge, nu är den MIN!!

Den kände jag att jag bara måste ha, den är bara min och den var inte på rea men kostade bara 79 kr...

En STOR och skön tröja som gått för 399 men som i slutet gick för 149, den här har jag också gått och glott på men tyckt att den varit för dyr...

Sen blev det lite små shopping på Åhlens, mest praktiska saker som fina krokar att hänga upp diskborsten på samt kökshandduken.

Kanske lite bansliga men ack så söta!

Tycker det blev skit bra, är så trött att den där jävla borsten ligger lite varstans... Nu ska den hänga där på sin krok!

Nu har vi fredagsmys, med god middag och rulltårtsbakelse.... Lovade Lilla J att vi skulle baka idag då hon har varit väldigt ledsen den här veckan och har tyckat att det har varit jobbigt att vara på dagis. Hon önskar att få vara med mig och J istället alt att vi skulle kunna jobba där för då får vi ju också pengar samtidigt som vi kan vara med henne...

Rulltårtan vi slängde ihop

Deras goda rulltårtsbakelse som dom åt 2 st efter maten, själv avstod jag.

Nu är det film stund för dom små och när dom hoppas i säng så ska jag också glo på en film...

En mycket uppskattad film, Lilla J asgarvar titt som tätt och Lilla E bara njuter

Den har ska jag kolla pa i kvall nar barnen somnat
Dax att ta en pause i detta, min dator har fatt spunk och plotsligt kan jag inte skriva a, a och o... Ni vet dom dar bokstaverna med prickar over... Mupp Dator eller kanske Mupp Jag... f;r det ar val nagot jag kommit at!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar