5 januari 2011

Rätt mööööörrrrrrr

På mindre än 1 v så har jag jobbat natt 2 ggr, inget konstigt med det i och för sig... Men jag har lyckats vakna senast 07 samma dag och då blir det att vara vaken minst 24 timmar i sträck.

Igår var det inte planerat att jag skulle jobba natt utan bara kväll men det fattades folk och då valde jag att stanna... Så det blev ett långpannepass på 13-07.30 men hade tur och fick gå lite tidigare. Men det bästa var nog att jag fick åka hem med goa Anna och var då redan hemma 07!!

Och som sagt jag var rätt mör efter att varit vaken lite väl länge... Åt först frukost och sen bäddade jag ner mig på soffan och sov en stund ( J sov fortfarande ) små trollen sov hos farmor så det var helt tyst här hemma.
Vaknade efter en stund och gick och la mig i sängen ( helt jävla groggy kan jag säga.... ) och sov i 3 timmar sen gick det inte och sova mer för det ploggades en massa snö utanför huset och grannen ovanför kom på att han kunde lyssan på musik ( och som vanligt väldigt högt... ).

Har varit och hämtat trollen ny, handlat några saker på rean på lindex och jysk samt en stor påse mat... Nu är det snart middag och jag tror / vet att jag kommer att däcka tidigt i kväll.
Är så där trött man ibland kan vara att man nästan bli anfådd av att röra sig, så det ska bli äldigt gott att sova inatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar