4 februari 2011

Nasiga fredag!

Äntligen har jag min lediga fredag, som jag har längtat efter det!

Ska dra och köra ett välförtjänt spinningpass och sen träffa Bästa Ida och hennes lilla Carla för en fika. Tror jag sen ska unna mig en bio eller något annat roligt.

Hittade ett par sjukt snygga skor igår som jag bara verkligen vill ha, dom går dock loss på 1400 kr... Kanske inte riktigt vad jag känner att jag har råd med just nu då jag just varit hos frisan och klippt mig samt färgat håret ( så nu äntligen är hela håret i samma färg, dock rätt mörkt... ).

Ska gå och kolla in dom igen, kanske ger jag efter ocj köper dom för det är nog snyggaste skorna jag sett på länge och dom är även super sköna ( är lite leds på att typ jämnt gå i sneakers, inge fel på det i och för sig!! ).

Visst är dom sjukt snygga!!
Men nu ska jag till att börja med njuta av att vara ledig, hade helst av allt dragit på spa idag... Kollade in Hasseludden med har nog inte råd med det ( gick på ca 1100 kr för 1 dag och då ingår inga behandlingar utan dom går på minst 1000 kr bara dom!!! ).
Får bli en annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar