2 januari 2011

Det går bra nu...

Tjoooohoooo!! Jag har sedan i tisdags lyckats gå ner 2 kg, shit va skönt det känns!

Har ätit god mat och inte tycker jag att jag har lidit, för på nyårsafton åt jag lite chips och var nöjd med det och igår åt jag några godisar... Utan att trycka i mig allt!

Har gått med i viktväktarna för den som inte vet det och tycker som sagt det fungerar jätte bra, man "får" äta allt men det får en att tänka lite innan man äter allt det där onyttiga som man inte har glädje av egentligen... Men som är så gott ibland!
Har inte utnyttjat mina bonuspoäng denna v som gick, tyckte jag hade lyxat bra som det var innan tis så det räckte för flera v... Hahaha!

Nästa v tänkte jag komma igång igen med träningen och hoppas på att huvudvärken håller sig borta. Skulle vara roligt om jag skulle hinna med 1 spinningpass och sen kanske 1 corepass. Får se om jag kan klämma in det mellan jobbpassen.

Får även så hur det blir med maten och allt när jag kommer tillbaka till mitt ordinarie jobb, det är ju en hel del fika där som står på bordet. Ska verkligen försöka stå emot frestelsen och istället satsa på frukt och kanske lyxa lite när jag äter frukost och ta lite smör och ost på mackan eller kaviar  och ägg...

Vi får se hur det går helt enkelt, allt är ju så mycket lättare när man bara är hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar