1 januari 2011

Nyårsafton 2010

Jag och små brudarna hade en mysig nyårsafton, men god mat och en del sömn ( trötts jag ).
Tror tjejerna gillade fyrverkerierna mest, för det hade dom pratat om i flera dagar, dock tyckte nog Lilla E att det smällde lite väl högt.

Roligast på hela kvällen var nog att väcka Lilla J & E inte det lättaste men ack så roligt, för dom ville verkligen upp men var så trötta. När vi väl kom ut så piggade dom på sig och var jätte glada för att dom var vakna. Men efter ca 1 ville båda verkligen sova... Och somnade om rätt fort trots oljuden utanför.

Gjorde en super god kyckling till mig och tjejerna, blev väldigt uppskattat...






Detta var min tallrik, fick inte plats med pommes ( tur det ) och sen när jag hade ätit upp var jag så mätt att det inte gick ner några pommes.




 Små trollen när vi väl kom ut, rätt nöjda men småtrötta... E med en snöflinga mitt framför ögat.

 I hallen på G att gå ut, inte allt för pigga kan man väl säga?

 Mupp morsan med snöiga glajer och snö i håret.... 





1 kommentar:

  1. E 'la prima visita al tuo blog e adoro le tue ricette, vi invito a visitare il mio.
    Felice 2011. Saluti da VIGO ESPAÑA MARIMI

    SvaraRadera